Verrijk je wijk

Met verrijk je wijk financiert de gemeente Tilburg ideeën van bewoners om in hun straat, buurt of wijk cohesie groter te maken, de samenhang en onderlinge verhoudingen te verbeteren en/of te stimuleren. Uw activiteit moet dus bijdrage aan de sociale cohesie en leefbaarheid in de wijk.

U voert zoveel mogelijk de plannen zelf uit, samen met uw buurtbewoners. Behalve bij ingrepen in het openbaar gebied. Hiervoor is de gemeente verantwoordelijk.

voor alle activiteiten op openbaar gebied, zoals het gebruik van de straat of een park moet u zelf een vergunning aanvragen.

Maak een duidelijke begroting waaruit blijkt waar u het geld aan gaat uitgeven,

Hieronder vind u het formulier waarmee u verrijk je wijk bijdrage kan aanvragen:

Let u op dat alle vragen goed ingevuld worden. Er is op het einde een beveiliging is ingesteld.

Regels uitbetaling: binnen 4 weken na uitvoering evenement bij inlevering van originele bonnen. (mag ook inscannen en per mail verzenden.)

Belangrijk: U kunt maximaal 3 aanvragen per persoon en/of non-profit/gesubsidieerde organisatie indienen (met afbouw toekenning). Alle volgende aanvragen kunnen pas na het verstrijken van drie kalenderjaren in behandeling worden genomen.

Aanvraag formulier

Een wijk- en dorpsraad stelt eigen voorwaarden voor het soort activiteiten waar u een bijdrage voor kunt aanvragen. Deze voorwaarden kunnen dus per wijk of dorp verschillen.

Hebt u nog bijzondere ideeën die misschien nog uitgewerkt moeten worden neem dan contact op met het bestuur van de Stichting Wijkraad Koningshaven via het contact formulier. In dringende gevallen kunt u ook de WhatsApp +31643933867 gebruiken.

Wijkraad Koningshaven

De Stichting Wijkraad Koningshaven heeft o.a. als doel het bevorderen van het welzijn van de bewoners van de wijken Broekhoven 1, Fatima en Hoogvenne. De Stichting Wijkraad Koningshaven heeft geen winstoogmerk.

Socialmedia